تبلیغات اینستاگرام فرصتی برای نوآوری در بازاریابی2022-08-16
استراتژی بازاریابی اینستاگرام برای پیج های تازه تاسیس؛ موفق ترین استراتژی محتوای پیج اینستاگرام کدُ سئو
با این روش شما با تکرار و تنوع، توجه بیشتری را جلب کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان بگذارید. با این نوع تبلیغات، کسب و کارها چندین عکس را در یک پست به نمایش می گذارند. این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید. با این روش توجه مخاطب را به مهم ترین ویژگی ها و مزایای محصول جلب کرده و تجربه ای جذاب و تعاملی برای آن ها ایجاد نمایید. یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یک اصل اساسی در هر کسب و کاری تبدیل شده.
هنوز در همه اکانتها این قابلیت ارائه نشده است و باید دید که کسب و کارها چه استفادهای از این قابلیت میکنند. پیش از این، تبلیغات اینستاگرام محدود به پستها و محتواهای برندها بود. به این ترتیب، باید مطمئن شوید که کاملاً با هویت برند شما مطابقت دارد. حتماً طرح های رنگی، نوع زبانی که استفاده می کنید و نیازهای خاص مخاطبان خود را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که هر پست هدفی دارد که سعی در دستیابی به آن دارد و هر جا که ممکن است شامل فراخوانهای اقدام (CTA) باشد. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چه کسی را باید هدف قرار دهید، ببینید چه کسی با پستها و هشتگهای محبوب مرتبط با حوزه شما درگیر است.
هر مدل محصولی که دارید، برای بازاریابی در اینستاگرام باید روی این دست محتوا تمرکز کنید. محتوایی که در اولین مرحله ویژگیهای محصول، کاربرد، نحوه استفاده و کاربرد آن را به کاربر نشان دهد. ولی بهتر است به صورت کلی محتواها یا همان پستهایی برای آگاهی کاربران از خدمات و محصولات خود داشته باشید. بازاریابی دیجیتال اینستاگرام یکی از روشهای کارآمد برای ارتباط با مخاطبان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار است. در ادامه به بررسی نکاتی میپردازیم که میتوانند به پیشرفت مستمر در این عرصه کمک کنند. کمپین «هلند، اصالت باحال» با کمک ویدئوهای طنزآمیز و جذاب و با تکیه بر پایداری، خلاقیت و جامعه، فرهنگ منحصربهفرد آمستردام را به نمایش میگذارد.
حال، قدم بعدی بازاریابی در اینستاگرام شما این است که تصمیم بگیرید این محتوا، “کجاً و “چه زمانی” باید منتشر شود. در حالی که کمپانی SaaS که خدمات نرمافزاری ارائه میدهد، از صفحه اینستاگرام خود برای اشتراک گذاری اطلاعیههای کاری و موضوعات مربوط به کمپانیشان استفاده میکند. در حالی که اگر خدمات آنلاین یا حضوری ارائه میدهید، اشتراک گذاری اطلاعات مفید یا آپدیتهای پستهای متنی میتواند محتوای مناسبی برای شما باشد. بر اساس تحقیقاتی که در مورد مخاطبان و رقبایتان کردهاید، حتماً تا به حال به خوبی میدانید که چه نوع محتوایی برای بازاریابی اینستاگرام شما مناسب است. برای نمونه، تصور کنید که شما با یک برند فروش محصولات آرایشی همکاری میکنید و محصولات آن برند را تبلیغ میکنید. آن برند نیز در ازای هر محصولی که شما میفروشید، به صورت پورسانتی به شما پول پرداخت میکند.
پس اگر هنوز تبلیغات دیجیتال را برای برندتان بهکار نگرفتهاید، باید بگوییم که متاسفانه از بسیاری از رقیبهایتان که در این فضا حضور دارند، عقب هستید. با همه اینها، تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و این احتمال وجود دارد که توسط مخاطب هدف نادیده گرفته شوند. به بیانی دیگر، نسبت به هزینهای که این نوع تبلیغات دارد، هدفگیری آن سختتر از روشهای دیگر است؛ اما همچنان یکی از روشهای مؤثر برای رساندن پیام به تعداد زیادی از مردم هستند. در ادامه، به معرفی برخی از مهمترین ابزارها و تکنیکهای بهینهسازی تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت. شناخت دقیق مخاطب باعث میشود که تبلیغات شما به گروههایی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند، نمایش داده شود. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی به خصوص در ایران است که ماهانه ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.
اینستاگرام امروز تبدیل به ابزاری بسیار موثر، کاربردی و قدرتمند برای برندها شده و میتواند به شما در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان کمک کند. اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم خود را بهروزرسانی میکند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. بهروز بودن با الگوریتمها در بازاریابی دیجیتال اینستاگرام به شما کمک میکند تا محتوای خود را بهینهسازی کرده و دید بیشتری در فید کاربران به دست آورید.
این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید. یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. اگر فکر میکنید اینستاگرام فقط جایی برای عکسهای دوستانه یا ویدیوهای خندهدار است، باید تجدیدنظر کنید!
استفاده از پالت رنگی مشخص در طراحی به یکدست شدن صفحه اینستاگرام شما کمک زیادی خواهد کرد. اضافه کردن هشتگ در قسمت بایو صفحه اینستاگرام هیچ کمکی به شما نمیکند. تنها در صورتی باید از هشتگها استفاده کنید، که قصد دارید یک سری مطالب را در صفحه خود دستهبندی کنید که در ادامه بیشتر به آن اشاره میکنیم. توکیو به شیوهای مؤثر از ویدئوهای بصری بهعنوان عنصری کلیدی در استراتژی برندسازی شهری خود بهره برده است. توکیو که به مدرن بودن و فناوری شناخته شده است، در زمینه برندسازی شهری بسیار موفق عمل کرده و توانسته است جاذبههای تاریخی و فرهنگی فراوان خود را برای جهان به معرض نمایش بگذارد.
- اما خیلی وقتها این بودجهها با ناآگاهی درباره تبلیغات اینستاگرام هدر میروند و به ناامیدی از تبلیغات آنلاین منجر میشوند. {
- ولی متأسفانه این ابزار فقط برای 30 روز رایگان است و پس از آن باید اشتراک خریداری کنید. |}{
- آینده تبلیغات در اینستاگرام به طور کلی به سمت پیشرفتهای فناوری، تعامل بیشتر با کاربران، و ایجاد تجربههای شخصیسازیشدهتر پیش میرود. |}{
- آنها همچنین قالبی برای انتشار مطالب بررسی دقیق محصول همراه با لینکهای خرید هستند. |}
- سعی کنید در نزدیکی پنجره عکس بگیرید و عکاسی در محیط باز را نیم ساعت قبل از غروب آفتاب و نیم ساعت بعد از طلوع آفتاب انجام دهید؛ چون خورشید در افقیترین حالت خود قرار دارد و عکسها زیباتر میشوند.
- همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکههای نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجهها را به خود جلب کرده است.
کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسبترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند. وقتی که میخواهید تصاویر را در اینستاگرام منتشر کنید، اپلیکیشن اینستاگرام امکان ویرایش و فیلتر تصاویر را در اختیار شما قرار میدهد.
یادتان نرود که در اینستاگرام هستیم و اینستاگرام یک رسانهی اجتماعی تصویری است. بازاریابی اینستاگرام (Instagram Marketing) یکی از مباحث زیرشاخه بازاریابی رسانههای اجتماعی است. در ادامه به بررسی استراتژی های اصولی در بازاریابی اینستاگرام میپردازیم. در این بخش کمی به سوال بازاریابی دیجیتال اینستاگرام چیست؟ پرداختیم در ادامه بیشتر به این سوال میپردازیم. سنگاپور با استفاده مؤثر از ویدئوهای بصری توانسته است هویت خود را بهعنوان یک شهر طراحی و خلاق تقویت کند و با ترویج تجربیات منحصربهفرد، جذب سرمایهگذاران و گردشگران را تسهیل نماید.
برای تعامل بیشتر با دنبالکنندگان، میتوانید از SocialRank استفاده کنید. این برنامه یکی از سادهترین راهها برای شناسایی، سازماندهی و مدیریت فالوورهای اینستاگرام است. با استفاده از این ابزار میتوانید مخاطبان خود را بر اساس معیارهای مختلف تقسیمبندی کنید و برای آنها به صورت تخصصی محتوا تولید کنید. این میتواند ایده خوبی باشد که هر از چند گاهی با متعهدترین فالوورهای خود کمی تعامل بیشتری نشان دهید. دائما دنبال فروختن محصولات خود نباشید.تیم دیجیتال مارکتینگ باید رابطه ای صمیمانه با مخاطبان برقرار کنید.
تیم تولید محتوا چیست؟ نکات تجربی در ساخت گروه تولید محتوا حرفه ای
این کار میتواند مخاطبان را به اشتراکگذاری پستها و معرفی برند شما ترغیب کند که بهصورت رایگان میتواند دسترسی شما به کاربران بیشتری را فراهم سازد. رسانههای اجتماعی یک کانال مؤثر برای تبلیغ رویدادها و ابتکارات محلی هستند که میتوانند دیدهشدن و جذابیت شهر را افزایش دهند. شهرها با به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب مرتبط با این رویدادها، میتوانند توجهها را جلب و مشارکت را تشویق کنند.
علاوه بر این، پروفایلهای تجاری اینستاگرام به تجزیه و تحلیل دسترسی دارند تا به شما کمک کنند نحوه تعامل فالوورها با حساب خود را مشاهده کنید. البته، ما توصیه میکنیم که با کمک Sprout Social فراتر از معیارهای سطح پایه بروید. اینستاگرام فقط به شما اجازه میدهد ابتدا یک حساب شخصی ایجاد کنید که باید آن را به یک پروفایل تجاری تبدیل کنید. در هنگام فعالسازی حساب کاربری تجاری، برخی اطلاعات ابتدایی را وارد کردید؛ حالا وقت آن رسیده که برای کسب بهترین نتایج، پروفایل خود را تکمیل کنید. کیفیت محتوا اصل مهمی برای کاربران اینستاگرامی است و سعی کنید که برای آن اهمیت بسیاری قائل شوید.
در اینستاگرام محصولاتی که جنبهی تزیینی دارند و یا محصولاتی که به صورت روزمره مورد استفاده قرار میگیرند، طرفدارن زیادی دارند. لباس و حوزهی پوشاک را در نظر بگیرید. شما به آسانی میتوانید در اینستاگرام بهواسطهی عکس محصولات خود را معرفی کنید. البته این توصیه در اصل برای کسب و کارهایی است که فعالیت اصلیشان بر روی سایت اینترنتی است.
با استفاده از این راهکارهای کمهزینه و کارآمد، برندهای کوچک میتوانند بهسرعت رشد کنند و بازاریابی موثری داشته باشند. برای ایجاد کمپین تبلیغاتی، در جریان ثبتنام کنید و وارد پنل مدیریتی شوید. اینها نمونههایی هستند برای اینکه بتوانید با آن بخش هایلایتهای خود را تکمیل کنید.
اینستاگرام، به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین رسانه اجتماعی در جهان، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی بی نظیر برای ارتباطات اجتماعی و تجاری تبدیل شده. با وجود چنین جامعه بزرگی، تعجب آور نیست که کسب و کارها به طور گسترده ای به دنبال برنامه های تبلیغاتی موفق در اینستاگرام هستند. این پلتفرم به سرعت به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و بازارسازی برای برندها و کسب و کارها تبدیل شده است.
این تکنیک دقیقاً بازاریابی اینستاگرام نیست، اما به شما کمک میکند عملکرد کلی رسانههای اجتماعی خود را افزایش دهید. اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که عکسها و فیلمها را فوراً در فیسبوک خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی نهتنها راحت است و باعث صرفهجویی در زمان میشود، بلکه برای عملکرد شما نیز عالی است. محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC) یک عصای جادویی برای بازاریابی اینستاگرام است. UGC تأثیر مثبتی بر تبلیغات اینستاگرام دارد، زیرا 4.5 درصد نرخ تبدیل بالاتری را به همراه دارد، تعامل را افزایش میدهد، معیارهای هزینه به ازای کلیک و نرخ کلیک را برای تبلیغات پولی نیز بهبود میبخشد.
تبلیغات ابزاری است که از طریق آن پیامهای بازاریابی، بهگونهای جذاب و خلاقانه به مخاطب هدف منتقل میشود و نقش مهمی در تحقق اهداف تجاری برند ایفا میکند. چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل میکند. همچنین، گسترهای بینظیر از روشها و کانالهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که میتوانید از آنها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید.
موفقیت تبلیغات اینستاگرامی نیازمند تجزیه و تحلیل منظم و بهینهسازی است. اینستاگرام ابزارهایی مانند Instagram Insights و Facebook Ads Manager را فراهم کرده است تا شما بتوانید عملکرد تبلیغات خود را ارزیابی کنید. از دیگر مزیتهای اینستاگرام این است که شما میتوانید مشتریان احتمالی شهر یا محله خود را نیز هدف بگیرید، که این برای کسبوکارهای محلی یک مزیت و دلیل بازاریابی در اینستاگرام است. استوریها امکان اشتراک گذاری موقت محتوا را فراهم میکنند که پس از 24 ساعت حذف میشوند. استفاده از استوریها به شما امکان میدهد تا محتوای خاص و متنوعی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. حالا که به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ پاسخ دادیم در ادامه آموزش اینستا مارکتینگ به برخی از مهمترین روشهای بازاریابی در اینستاگرام اشاره میکنیم.
همکاری با اینفلوئنسرها (شخصیتهای محبوب و معتبر در اینستاگرام) یکی از بهترین راهها برای افزایش اعتبار برند و جذب مشتریان جدید است. اینفلوئنسرها توانایی تاثیرگذاری زیادی بر رفتار خرید دنبالکنندگان خود دارند. به طور کلی، تبلیغات در اینستاگرام میتواند مزایای زیادی داشته باشد، اما برای موفقیت در این پلتفرم، برندها باید با چالشها و مشکلات موجود آشنا شوند و استراتژیهای خود را بهطور مداوم بهبود دهند. تبلیغات در اینستاگرام میتواند برای بسیاری از کسبوکارها بسیار مؤثر باشد، اما همچنان چالشهایی وجود دارند که ممکن است مانع از موفقیت کمپینهای تبلیغاتی شوند. باید تبلیغات خود را به طور مداوم بهینهسازی کنید تا بیشترین تأثیر را در دستیابی به اهداف تجاری خود داشته باشید. خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متعددی ارائه میدهد که به کمک آنها میتوان تبلیغات را بهینه و مؤثرتر کرد.
شما میتوانید از طریق گزینۀ Filters یا Edit، برروی تصاویر فیلتری بگذارید که آنها را زیباتر کند یا نور آن را کم و زیاد کنید و دیگر مواردی که میتوانید با آن تصاویر را ادیت کنید. در مطلب پستهای نقل قول در اینستاگرام در مورد نحوۀ تهیۀ این نوع از پستها صحبت کردیم. شما میتوانید علاوهبر متنهای انگیزشی، تولید محتوای خلاقانهای در صفحه اینستاگرامی خود داشته باشید که در آن مطلب مفصل از آن گفتهایم. شخصیت برند زیر درخشان، تمیز و ساماندهی شده است و تمام پستهای آن نشاندهندۀ این سه ویژگی برند هستند. در بهترین حالت، یکپارچگی پستهای برند شما به برندتان کمک میکند که شناخته شده باقی بماند؛ این یعنی اگر کسی پستی از برند شما در صفحهاش دید، بدون دیدن نام کاربری، بداند که این پست متعلق به برند شماست.
مرحله ششم: نتایج را سنجش و ارزیابی کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید
بنابراین، انتخاب نوع تبلیغات بستگی به اهداف برند و مخاطبان هدف شما دارد. تبلیغات شاپینگ اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که محصولات خود را مستقیماً از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. با استفاده از این نوع تبلیغات، میتوانید لینک محصولات خود را در پستهای تبلیغاتی قرار دهید و به کاربران امکان خرید مستقیم را بدهید. تبلیغات در اینستاگرام با ویژگیهای خاص خود میتواند تأثیر زیادی بر افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب، و افزایش فروش داشته باشد. در ادامه، به بررسی انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام و چگونگی استفاده مؤثر از آنها خواهیم پرداخت.
همان طور که دیدید شناسایی مخاطبین هدف در آموزش تبلیغ در اینستاگرام بسیار با اهمیت است. با استفاده از ابزارها و قابلیت های موجود می توان به طور موثری مشتریان جدیدی را جذب کرد. با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. هیچ چیز به اندازه شناسایی مخاطبین هدف برای آموزش تبلیغ در اینستاگرام اهمیت ندارد. تبلیغات شما باید در دید افرادی قرار بگیرد که مشتریان بالقوه شما هستند.
بسیاری از برندها برای رشد یا پذیرش اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی اجتماعی خود تلاش میکنند و ما کاملاً دلیل آن را درک میکنیم. درست مثل Repost کردن پستهای کارکنانتان، برخی اوقات طرفداران شما هم پستهایی از شما منتشر میکنند که انتشار مجدد آن توسط شما میتواند گزینۀ خوبی برای تولید محتوا در اینستاگرام باشد. به پستهایی که طرفداران و مخاطبین شما در مورد برند شما پست و منتشر میکنند محتوای تولید شده توسط کاربر میگویند. کاربرانتان را تشویق کنید تا پستهایی در مورد شما با هشتگ مخصوص برندتان منتشر کنند. این روزها، بسیاری برندها از طریق تولید محتوا در اینستاگرام، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار میکنند و محصولات و خدماتشان را تبلیغ میکنند.
بهترین زمان برای انتشار پست معمولاً بین ساعات 1 تا 5 بعد از ظهر است؛ البته شما باید چک کنید و ببینید که آیا کاربران شما در این ساعات بیشترین حضور و فعالیت را در اینستاگرام دارند یا نه! این مسئله را میتوانید به راحتی از طریق اینسایت اینستاگرام پیدا کنید. اگر قصد دارید تصویر پست کنید، تصاویر متنوعی را برای این کار انتخاب کنید. تنوع نشان میدهد که برند شما متمایز است و مخاطبان شما را با روشهای متفاوتی درگیر محتوایتان میکند.
{تبلیغات استوری
|}تبلیغات پستی، مانند ارسال کارتپستالها، بروشورها و کاتالوگها، روشی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. این روش با انتقال پیام به مشتریان هدف بهطور شخصیسازی شده، احساسی خاص و منحصربهفردی ایجاد میکند که در بسیاری از روشهای دیگر یافت نمیشود. در واقع بیلبورد تبلیغاتی با قدرت بصری و پیامهای ساده، به راحتی توجه مخاطبان را جلب میکند و در ذهن آنها ماندگار میشود.
تیم متخصص ما آماده است تا با ارائه راهکارهای مناسب به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی تان کمک کند. شهرهای امروزی بهطور فزایندهای بر ساخت یک هویت برند قوی از طریق رسانههای اجتماعی تمرکز کردهاند. تلاشهای مشترک بین بخشهای مختلف شهری میتواند ثبات هویت را افزایش دهد و دسترسی به مخاطبان وسیعتری را فراهم کند. بهعنوان مثال، استفاده از همکاریها در اینستاگرام اجازه میدهد تا سازمانهای مختلف شهری رویدادها و ابتکارات را بهصورت جمعی ترویج دهند که نتیجه آن افزایش دیدهشدن و تقویت روحیه جامعه است. تبلیغات کلیکی (PPC)، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای جذب مخاطبان هدف در موتورهای جستجو مانند گوگل است. با این روش، تبلیغ شما در صدر نتایج موتورهای جستجو و در مقابل چشم مخاطب هدف قرار میگیرد.
این شبکه اجتماعی در طول چند سال گذشته، رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با افزودن ویژگیها و امکانات جدید و جالب، برای کاربران عادی و به خصوص برای صاحبان کسبوکار ارزشمندتر و سودمندتر شده است. محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از بهترین روشهای بازاریابی دهان به دهان است و به افزایش آگاهی از برند شما و تبدیلهایتان کمک میکند. از همۀ اینها گذشته، شما میتوانید اینگونه محتواها را در شبکههای اجتماعی خودتان هم منتشر کنید. هر چه که میخواهید پست یا استوری کنید، اشکالی ندارد؛ اما باید یادتان باشد که حتماً برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود هدف مشخص کنید.
این اطلاعات ارزشمند به ما کمک میکند تا استراتژی خود را بهبود بخشیده و به نتایج بهتری دست یابیم. تبلیغات موثر در اینستاگرام نیازمند استراتژیهای هوشمندانه, محتوای خلاقانه و تحلیل دادههای دقیق است. شناسایی مخاطب هدف, طراحی محتوای جذاب, انتخاب کانالهای مناسب, اجرای بهینه کمپین و تحلیل عملکرد, ارکان اصلی موفقیت در این فضا هستند. نمونههای موفق در ایران, مانند کمپینهای برندهای بزرگ, نشان میدهد که استفاده از تکنیکهای داستانسرایی, همکاری با اینفلوئنسرها و طراحی بصری حرفهای میتواند تعامل و فروش را به طور چشمگیری افزایش دهد. تبلیغات موثر در اینستاگرام در ایران به یکی از اساسیترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.
برنامه (اپ) اینستاگرام برای iOS، اندروید یا ویندوز را دریافت و نصب کنید؛2. نام کاربری و رمز عبور مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات پروفایل حساب کاربری را تکمیل کنید (در ادامه، روش بهینه سازی بخش اطلاعات پروفایل را شرح خواهیم داد.)5. حالا یک حساب کاربری شخصی دارید که با دنبال کردن مراحل زیر میتوانید آن را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. چند پیشنویس برای یک پست تهیه کنید و با همکاران یا دوستان خود در مورد آن مشورت کنید و نظرشان را بپرسید. شاید کمی وقتگیر بهنظر بیاید اما تعامل بیشتری با پستتان را به همراه میآورد.
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام